TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Thursday, May 1, 2014

Selamat Hari Pekerja 2014

Selamat Hari Pekerja 2014

Sekarang dah masuk bulan kelima untuk tahun 2014. Kalau bulan mei ni, hari pertama dalam bulan ini dah memberi kegembiraan bagi yang bergelar pekerja. Kalau yang bergelar pekerja mesti ingat punya tarikh 1 Mei ni. 1 Mei pada setiap tahun merupakan tarikh bagi Hari Pekerja. Ianya disambut pada setiap tahun bagi menhargai jasa pekerja kepada negara dalam meningkatkan ekonomi negara selama ini.

Bagi aku, tahun ini adalah tahun pertama aku rasa bermakna menyambut Hari Pekerja. Kalau sebelum-sebelum ini, sambut jugak..tapi..macam biasa je la..macam tak ada apa. Orang cuti, aku cuti..haha.. Tapi, tahun ni, aku salah seorang daripadanya. So, feeling cuti sempena hari pekerja tu memang terasa la..haha.. Best woo..cuti direct 3 hari.. Boleh rehat-rehatkan minda sikit. Kawan-kawan yang bekerja luar daripda Terengganu pun ramai yang balik kampung. So, boleh la lepak dengan dia semua nanti. Apa-apa pun, selamat hari pekerja bagi semua pekerja di Malaysia.



2 comments:

  1. selamat hari pekerja.. yang penting dapat rehatkan badan..:)

    ReplyDelete
  2. selamat hari pekera..esok ct lg..bestnye,, jom follow blog saya. http://jomsihatdanbertenaga.blogspot.com/2014/04/lechitin.html

    ReplyDelete