TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Thursday, October 3, 2013

Majlis Anugerah Dekan FKAAS UTHM Sesi 2012/2013

Assalamualaikum..selamat pagi rakan-rakan blogger..Ini cerita pasal majlis semalam. Oleh kerana terlalu sibuk dengan kuliah dan majlis ini, so..tak sempat nak menulis entri pasal majlis ini semalam. Ok, 2 hari lepas..Aku ada menulis entri berkaitan dengan majlis ini..yang tak baca lagi, boleh baca kat SINI

Majlis Anugerah Dekan FKAAS UTHM Sesi 2012/2013

Alhamdulilah..dengan pertimbangan yang diberikan oleh pensyarah..dapat jugak aku pergi majlis ini. Last minute dapat tahu pensyarah batalkan kelas untuk waktu petang untuk bagi peluang kepada pelajar-pelajar yang terlibat dengan majlis ini.


Majlis ini diadakan di Dewan Tunku Ibrahim Ismail UTHM bermula jam 2 petang hingga 4 petang. Ianya dirasmikan oleh Dekan Fakulti Kejuruteraan Awam dan Alam Sekitar (FKAAS). Jumlah pelajar yang menerima anugerah dekan untuk sesi 1 2012/2013 adalah seramai 600 orang, manakala bagi sesi 2 2012/2013 adalah seramai 800 orang. Memang penuh satu dewan tu.

Majoriti rakan-rakan satu group dengan aku memang dapat Anugerah Dekan. Mereka semua bijak-bijak..Setiap semester dapat Anugerah Dekan. Memang rutin kami pada setiap kali Majlis Anugerah Dekan, lepas majlis je..confirm bergambar bersama-sama. Lagi pun, majlis ini adalah majlis anugerah terakhir bagi kami..Lepas ni dah tak ada dah. 





SETINGGI TINGGI TAHNIAH KEPADA PENERIMA ANUGERAH DEKAN 
SESI 2012/2013
GROUP B
BATCH 2010
SARJANA MUDA KEJURUTERAAN AWAM DENGAN KEPUJIAN

5 comments:

  1. wah syukur alhamdulilah..akhirnya wan dapat pergi juga kan.
    Tahniah rakan2 wan yang lain dapat anugerah dekan :)

    ReplyDelete
  2. geng2 best student nie.
    congrat..
    bukan snang nk dpt dekan nie.

    ReplyDelete
  3. wah beznye dpt pg anugerah dekan tu
    yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

    ReplyDelete