TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, October 1, 2013

Majlis Anugerah Dekan...boleh k tak boleh?

Assalamualaikum..Salam Oktober..selamat petang rakan-rakan blogger. Walaupun agak busy hari ini dengan kuliah dan membantu rakan seperjuang meyiapkan Projek Sarjana Muda, tapi..cuba meluangkan sedikit masa untuk menulis entri ini.


Ok, esok..2 Oktober 2013, Fakulti Kejuruteraan Awam dan Alam Sekitar UTHM akan mengadakan Majlis Anugerah Naib Canselor dan Sijil Dekan bagi Sesi 2012/2013. Majlis ini diadakan untuk pelajar yang mendapat keputusan peperiksaan dengan pointer 3.50 keatas. Hanya setahun sekali majlis ini diadakan. Bukan semua pelajar dapat menghadari majlis macam ini. Hanya yang terpilih sahaja sempena kecemerlangan keputusan peperiksaan akhir.

Yang menjadi tanda tanya sekarang..boleh k tak boleh?. Wan boleh menghadari majlis ini. Tapi, yang menjadi masalah..boleh ke tak Wan menghadari diri dalam majlis ini esok. Macam pening je baca ayat ni kan..hehe..Ok, macam ni..pada sesi 2012/2013..Alhamdulilah..2 semester berturut-turut Wan dapat "Dean list"...So, memang layak la untuk menghadari majlis ini esok. Masalahnya, majlis ini diadakan masa Wan ada kuliah..tak tahu la pensyarah bagi k tak Wan menghadari majlis ini. Surat pelepasan kuliah tu memang ada..cuma takut ada apa yang penting dalam kuliah esok. Masih dalam mood confius lagi nak pergi k tak!
Kalau fikir..memang rugi kalau tak pergi..setahun sekali kot..lagi pun..memang susah nak dapat jemputan untuk majlis macam ini..Satu lagi, Wan sekarang dah semester akhir..So, mungkin majlis anugerah dekan yang terakhir yang dapat dihadiri..Urmmm..macam mana ea..Korunk rasa..Wan patut pergi majlis ini atau pergi kuliah tu?


p/s: Kalau  esok Wan update entri pasal majlis ni..kira Wan pergi la..kalau tak ada tu..kiranya..Wan tak pergi..

5 comments:

  1. pergila wan..bukan senang dapat jemputan majlis macam 2.
    soal kuliah tu nnt wan minta tolong dengan rakan review balik apa
    yang diajar time kuliah tu..sekadar bagi pendapat :)

    ReplyDelete
  2. terpulang ngan adik...hihi...
    yang penting fikir mana patut di dahulukan :)

    ReplyDelete
  3. ermmm.... fikir dulu, dulukan yang penting ....

    ReplyDelete
  4. pergi la wan
    dpt la pengalaman baru nnti
    nota kuliah nnti refer pd kengkwn
    yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

    ReplyDelete