TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Monday, January 20, 2014

Kini bersama KOMLI


Ada pendatang baru di blog ini sekarang iaitu KOMLI. Huh..dah menduakan Nuffnang sekarang. Cuma menduakan je, tak ceraikan lagi. Boleh kan Nuffnang ko bermadu..haha. 13hb yang lepas, aku ada buat pemohonan kepada Komli untuk meletakkan iklan mereka di blog ini. Setelah beberapa hari, Komli telah menghantar email pengesahan penerimaan pemohonan tersebut. Hari ini 20hb, Komli telah hantar coding iklan untuk diletakkan di dalam blog. Urmm..cepat jugak Komli ini bekerja. Dalam syarat pemohonan mengambil dalam 2 -3 minggu. Tapi, pemohonan aku ni..dalam masa seminggu je. Terima kasih Komli.

Ok, kenapa aku memelilih Komli pulak..sebab, aku tengok Nuffnang sekarang ini dah seaktif macam dulu. Kalau dulu, dalam sebulan ada la jugak 2 atau 3 cpuv diberi. Tapi sekarang dah tak ada langsung. Ahhh..merajuk la...hehe...Lagi pun, tengok feedback daripada rakan-rakan yang guna Komli amat baik. Ramai yang mengatakan Komli lebih berbaloi daripada Nuffnang. Apa tak nya, bayar dalam USD..memang best la.

Tapi, aku still lagi letak Nuffnang dalam blog ini. Tak boleh buang terus, kan heart attack pulak si Nuffnang tu. Sebab, aku ada satu cash out in progress dengan Nuffnang. Bila tak tahu check Nuffnang nak sampai ni. Urmm..lepas ni, Nuffnang tarik la status glitterati yang selama ini dia bagi kat aku tu. Tak apa la cik Nuffnang, nak try cik Komli dulu..kalau tak ok, aku kembali kepada kau balik..hehe

Untuk iklan Komli ini, aku letak di dua tempat dalam blog ini iaitu di bahagian Leaderboard bersama-sama cik Nuffnang dan cik exabytes. Satu lagi, aku letak di bahagian Skyscraper sebagai statik ads.


p/s: Harap-harap..Komli ini ok dengan blog aku

5 comments:

  1. Alang dah letak tu..cik akak klik ye..hihi

    ReplyDelete
  2. tahniah..klik 2x tanda support kamu bro.. :-)

    ReplyDelete
  3. kita cuba dulu wan, tengok macamana pulanganya...

    ReplyDelete
  4. sudah klik2, nanti sharing macamana hasilnya nanti ya :)

    ReplyDelete