TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Monday, December 16, 2013

Sebulan sahaja lagi


Sebulan sahaja lagi. Itu la masa yang kami ada untuk bersama. InsyaAllah, selepas 15 Januari 2014 nanti, semua akan bawa haluan masing-masing. Sempena perpisahan kami tidak lama lagi, kami satu batch intake Disember 2010/2011 telah sepakat mengadakan satu event terakhir iaitu perlawanan persahabatan bola sepak. Event ini diadakan di Stadium Kluang, Johor. Tujuan event ini diadakan untuk mengeratkan lagi ikatan silaturahim diantara kami semua. Student batch kami ni tak ramai pun, dalam 100 orang lebih je. So, ada 2 group je la iaitu Group A dan Group B. 

Event semalam memang sangat meriah. Semangat sorokan setiap group memeriahkan lagi suasana di padang stadium. Lebih-lebih lagi, setiap kali jaringan gol dilakukan. Lompatan, sorokan dan jeritan yang sangat-sangat happening. Perlawanan persahabatan tersebut diakhiri dengan keputusan seri 3 - 3. Apa-apa pun, event terakhir ini boleh dijadikan sebagai kenangan selama perkenalan kami semua 3 tahun ini. 

#p/s: lepas ni, dah susah nak jumpa dia orang semua

3 comments:

  1. biasalah setiap pertemuan ada perpisahan.....huhuhu bila dah abis study mulalah ikut haluan masing2, nak jumpe blik tu memang xde masa...

    ReplyDelete
  2. sebelum berpisah better spend tima alot with them..nanti rindu pulak kan. :)

    ReplyDelete