TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Monday, August 26, 2013

Cuti dah nak habis!!

sumber : UTHM Troll

Gambar kat atas ni mengambarkan muka Wan sekarang..haha..adesss!!..kenapa sekejap sangat cuti...tak puas lagi cuti...9hb nanti dah start kuliah dah..so...7hb dah kena pulang ke kampus. Mood nak mengadap buku dah hilang ke mana dah...dah kena mengadap pensyarah balik dah...urmm...dah rindu kat pensyarah-pensyarah UTHM...hehe...dah masuk semester akhir ni..jadi semakin malas nak belajar...dalam kepala ni dah fikir dah projek-projek yang berbukit-bukit yang perlu dibuat...urmm..bertahan!!...tinggal beberapa bulan lagi...dah tak sabar-sabar nak grad..Harap-harap dapat grad dengan pointer yang diidamkan... :)

"Dengan Hikmah Kita Meneroka"

5 comments:

  1. Haha, sementara cuti berbaki beberapa hari jer lagi, kena nikmati betul2 nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..perlu nikmati betul hari2 yang tinggal ni..hehe

      Delete