TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Monday, July 19, 2010

Kehidupn ku di Poly....

Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin
(PSMZA)




Detik bermula pada JULAI 2007
beribu kenangan aku tingglkn...pahit..manis..masam..masin...menjadi
liku2 kehidupn ku untk medptkn 1 hrpn untk ibubapa ku..








di sini la aku menimba ilmu dngn lctre2 yg cute2 n baik2 semuanya..hihihi



........................takdir menemuikn kami semua di sini...................





Anugerah Ketua Jabatan(AKJ) kali pertama aku dpt smsa semstr 1




ni plk Anugerah Ketua Jabatan(AKJ) kali trkakhir aku dpt....syukur alhamdulilah krna setiap smstr aku dpt AKJ...huhu...




ni la umh swa aku...semua yg pelik2 brlaku kt cni..hahahaha..........





kenangan bersama Kelab Jabatan Kejuruteraan Awam PSMZA sesi julai2010 d Gambang water park




detik yg paling x dpt dilupakan....
kami terpaksa brpisah setelh 3 tahun bersama...
kla ikutkn xnk brpisah dgn korunk semua..hukhuk (!-!)


majlis perpisahan kami semua...kenangan tingal kenangan


2 comments: