TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Monday, July 19, 2010

kehidupan ku....

salam... aku ASWAN.. skang bru je start menulis d blog. dh lama create blog ni...cuma x active je...skrg bru je rse nk active2kn blog aku ni...

aku nk story mori ckit pasal kehidupan aku..aku dilhirkn d dunia yg penuh rahmat ini pada tanggal 09 JUN 1989.so..skrg ini aku brumur 21 thun..muda lg 2..huhu..My hometown Kuala Terengganu (Bandaraya Warisan Persisir Air)..

aku mula mndapt pendidikn dn mengenal "ABC..123.." di Tadika Tnjung Bunut..sebelh kg aku je tadika ni...slpas 2..aku memperkuatkan lg ilmu aku di Sekolah Keb. Kampung Tengah (nama seklh ni diambil sempena ia berada ditengah2 antara byk2 kg..)selama 6 thun...disini permulaan aku menepuh alam persklhn...

selepas UPSR..aku melnjutknkn lg pelajrn aku di Sek. Agama Sultn Zainal Abidin(SMAZA Ladang)...tp hanya form 1 je...lpas 2 tukar k Sek. Men. Keb. Manir sehingga form 5...

selepas SPM...kecewa plk rsa xleh msuk Universiti dengn Kos yg aku inginkn..dpt kos yg aku x minat..so..tolak je la twrn 2...ttpi mujur la Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin (PSMZA) mejemput aku k sana untuk meyambung pelajaran dalam jurusan Diploma Kejuruteraan Awam..skrg ni dh grad dengan CGPA yg aku idamkn..syukur alhamdulilah...

nk smbung untk degree..tp x rezeki buat msa skrg ni..kecewa jgk rsa x dpt smbung degree lg...hope permohonan kli ke-2 yg akn dbuat akn membolehkn aku meyambung peljrn aku k thap yg lebih tinggi...so..skrg ni aku duk menanam anggur je..wakaka

2 story mori aku ttg kehidupn aku...k..salam

No comments:

Post a Comment