TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Saturday, August 16, 2014

Berikan Aku Jilbab - Cerekarama TV3

Berikan Aku Jilbab
Berikan Aku Jilbab 
Cerekarama TV3

Pelakon Berikan Aku Jilbab
Keith Foo- Ismadi
Syatilla Melvin-Insyirah
Felixia Yeap- Coorolina
Fizz Fairuz

Sinopsis Berikan Aku Jilbab 

Insyirah menerima tawaran sebagai cikgu tadika di Kuala Lumpur. Semasa dalam perjalanan ke sana, Insyirah dirogol seorang lelaki yang tidak dikenali. Lebih malang lagi, Insyirah ditipu oleh Tunku Asmadi yang mengambil kesempatan ke atasnya. Tunku Asmadi menidurinya dan memberikan wang pampasan sebanyak RM 1,000 . Selepas kejadian itu, Insyirah mengenakan jilbab untuk memulakan kehidupan baharunya sebagai seorang cikgu. Insyirah berkenalan dengan Corrolina, isteri kepada Tunku Asmadi. Insyirah memulakan rancangan untuk membalas dendam terhadap Tunku Asmadi dengan menyamar sebagai Kay.


Credit to EDtv

No comments:

Post a Comment