TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Saturday, June 7, 2014

1000 followers - Aswan Azmy Blog

1000 followers, Aswan Azmy Blog
Dah hampir 4 tahun aku buat blog ni, tapi hari ini 7 Jun 2014 cukup bilangan followers sebanyak 1000..hehe.. Ambik masa lama kan aku nak kumpul followers sebanyak tu. Blog biasa je, siapa la nak follow kan..huhu. Apa-apa pun, terima kasih kepada semua yang sudi follow blog ni dan tak lupa juga yang selalu menyumbangkan traffik ke blog. Tanpa korunk, apa la blog ini..pergghh...ayat!..haha

p/s: Terima Kasih Semua :)




8 comments:

  1. Waaaa lamanya awak main blog...tahniah...

    ReplyDelete
  2. Congrats bro, yg penting pagevies dah lebih 14 juta ;)

    ReplyDelete
  3. tahniah aswan .. nanti buat giveaway lg yer!

    ReplyDelete
  4. Wah tahniah. Usaha lagi biar 10k plak. huhu

    ReplyDelete
  5. Fuh 1000...bilakah agaknya eden nak ada follower beriban macam ni dan pageviews berjuta2 ...

    Entri terkini MINDAKABUR : Anak Kecil Terpisah Daripada Ibu Bapa Semasa Konsert Berlangsung

    ReplyDelete