TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Sunday, January 19, 2014

Tips 8Share

Tips 8Share

Cara mudah nak dapatkan klik iklan 8Share

Cara pertama:

Cara penulisan, saya banyak menggunakan bahasa loghat negeri Terengganu. Ianya kerana, kebanyakkan friend di dalam akaun facebook saya di kalangan orang-orang Terengganu.  Dengan itu, pengunjung lebih tertarik untuk melihat iklan yang kita share. Tapi, pastikan ayat yang kita gunakan itu berdasarkan iklan yang kita post. Jangan ayat pasal A..tapi, iklan pasal B. Nanti, kalau banyak kali kita buat macam tu, orang dah detect kita. So, apa yang kita post pun orang tak nak percaya dah.

Cara kedua:

Rajin-rajinkan diri anda untuk post iklan tersebut. Jangan sekali je post, lepas tu..biarkan..memang susah la nak dapat 50UV untuk sesuatu iklan. Kalau boleh, post dalam 3 atau 4 kali dalam tempoh sehari. Lagi banyak lagi bagus. Nak post link tu pun kena pandai tengok waktu jugak. Biasanya, kebanyakkan orang online facebook time waktu rehat..sebagai contoh waktu lunch. So, elok la post link iklan time tu. 

Cara ketiga:

Penggunaan ayat untuk menarik orang untuk klik iklan yang kita post tu. Kalau boleh, kita lihat dulu iklan yang kita nak post tu. Baru la kita ada idea untuk menarik perhatian orang untuk klik iklan kita. Semakin menarik ayat kita post itu, semkain cenderung orang untuk klik iklan yang kita share itu. Pastikan ayat kita tulis itu mudah orang lain fahami.

Setakat ini, itu la 3 cara yang saya gunakan untuk mudah dapat jumlah klik dengan cepat. Ingat, semakin kita berusaha, semakin mudah untuk menjana wang. Yang penting, jangan putus asa. Mula-mula memang la rasa susah nak dapatkan duit melalui 8share, tapi bila dah lama dan tahu teknik yang betul..memang mudah untuk menjana duit dengan 8Share. Untuk siapa yang belum join 8share, boleh klik di link ini http://bit.ly/14pow33

6 comments:

  1. nice sharing.. tasha nk kna cuba cara ni plak :D

    ReplyDelete
  2. nice sharing.. tasha nk kna cuba cara ni plak :D

    ReplyDelete
  3. mama ada singgit je dalam akaun tu.. hihi

    ReplyDelete
  4. thanks sharing. join GA. ASwan dijemput sagala hormat untuk join. www.ianfaizal.com

    ReplyDelete
  5. Tips yg menarik,

    Salam Kenal dari .:Adib Site:.

    ReplyDelete
  6. tq for sharing nice info..moh le ke blok sy plak ye.. :)
    qiyasaad.blogspot.com

    ReplyDelete