TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Sunday, January 5, 2014

Menitis air mata buat video ini



Video khas untuk pelajar-pelajar Group B Batch Disember 2010/2011 Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) sempena detik perpisahan yang akan menjelma tak lama lagi. Secara ikhlas aku katakan, aku buat video ini dengan rasa sebak mengenangkan nasib persahabatan kami semua. Setelah 3 tahun kami bersama, akhirnya kami terpaksa berpisah. Takdir menentukan semuanya..kami bertemu dan kami berpisah. 

Aku tahu, setiap pertemuan ada perpisahan. Memang lumrah kehidupan begitu. Tapi, nak menerimanya memang berat. Jatuh bangun kami bersama. Walaupun ada ketika, ada yang bermasam muka, ada yang sesuatu yang tak kena dan ada yang rasa tidak puas hati. Tapi, itu semua asam garam dalam persahabatan. Ianya boleh mengeratkan lagi ikatan ukhwah antara kami.

Dunia persahabatan..walaupun diharungi dengan pahit dan manis..ianya akan meninggalkan kenangan yang paling mendalam dalam hidup. Kenangan yang belum pasti dapat mengulangi kembali atau tidak. Tapi yang pasti, kenangan yang telah dilalui ini pasti akan tersemat di dalam hati. Mungkin suatu hari nanti, ianya boleh buat seseorang itu ingin kembali pada saat dan ketika ini. Tapi, itu semua mustahil boleh berlaku. 

Sepanjang 3 tahun di UTHM, memang banyak cabaran yang perlu diharungi. Tapi, dengan adanya kawan-kawan aku ini. Telah memberi semangat untuk mengharungi cabaran tersebut. Aku dah anggap mereka semua dah macam adik beradik aku selama 3 tahun ini. Tapi, tidak bererti sampai di sini sahaja ikatan kami, tapi..untuk selama-lamanya.

Maafkan aku kawan-kawan, aku buat video ini bukan untuk buat korunk semua sedih..tapi sebagai kenangan untuk masa akan datang. Supaya korunk semua tak lupakan persahabatan yang kita jalinkan selama 3 tahun ini. 

MAAFKAN AKU SEPANJANG 3 TAHUN INI

"SEMOGA ALLAH MEREDHAI PERSAHABATAN KITA"

1 comment:

  1. hehehhe, buat video memang susah, tapi hasilnya tuh yang puas hati



    jom sertai peraduan TONTON DAN MENANG !!!

    ReplyDelete