TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, January 14, 2014

Majlis perpisahan group B batch Disember 2010/2011 UTHM

Setiap pertemuan mesti ada perpisahan, dah lumrah kehidupan. Takdir telah menentukan segalanya. Kita hanya mampu merancang, yang menentukan Allah SWT. Walaupun berat hati nak berpisah, tetapi perpisahan itu akan tetap terjadi. Jangan sedih, jangan kesal dan jangan alpa. Sesungguhnya, persahabatan yang kita jalinkan selama 3 tahun ini adalah takdir dari Ilahi. 

Erti persahabatan!.. Adakah seperti bermain futsal..mula-mula kejar.. dah dapat..sepak.. ataupun seperti pelangi.. hanya muncul apabila gerimis hujan..dan apabila cerah hilang! Sahabat sejati nilainya tiada bandingan. Dia ibarat berlian yang terbenam di dasar lumpur. Meskipun disaluti kekotoran, gemerlap sinarnya terserlah jua. Sahabat sejati juga menjunjung erti setiakawan, kejujuran dan bertanggugjawab. Sama bergembira di waktu senang, membimbing dan membantu sewaktu diri tergelincir dari batasan. So, aku harap persahabatan kita semua seperti berlian itu jugak, sentiasa berkilauan walaupun apa pun keadaan. Susah senang kita tetap bersama. Walaupun  jauh dimata..hati kita akan tetap bersatu demi erti persahabatan yang kita jalin selama 3 tahun ini. 

Adakah kita dapat mengalami lagi saat-saat seperti gambar-gambar dibawah ini? Masihkah ada ruang atau waktu untuk kita sama-sama bertentang mata seperti ini lagi? InsyaAllah..















Ingat..Persahabatan kita tidak terhenti di sini
Teruskan ikatan silaturahim ini
semoga persahabatan kita ini diredhai Allah SWT..

TERUSKAN PERJUANGAN
SELAMAT MENEMPUHI ALAM KEHIDUPAN YANG BARU
GUD LUCK..!







3 comments: