TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Wednesday, January 22, 2014

Cash out ketiga dari 8Share

Cash out 8Share

Alhamdulilah..rezeki di musim tanam anggur. Nasib baik ada 8Share, boleh la buat belanja sikit-sikit sementara tak kerja lagi (menganggur). Ok, ini adalah cash out kali ketiga sepanjang bersama 8Share. Sepanjang bersama 8Share, perkhidmatan pembayaran adalah yang terbaik. Duit akan masuk selepas 1 -2 minggu selepas cash out. Kalau tak nak rasa lama menunggu duit dari 8Share, buat la cash out selewatnya sebelum 15hb pada setiap bulan. 

Semalam, duit yang aku cash out pada 13hb lepas dah masuk. Terima email dari HSBC sebelah pagi, aku check kat ATM pada waktu tengahari, tengok..duit dah masuk. Cash out kali ini tak la banyak sangat. Boleh la buat belanja dan bayar road tax motorsikal aku yang akan tamat tempoh 4 Febuari nanti. Apa-apa pun, terima kasih 8Share. Bulan depan, bagi duit lagi ea... :)


10 comments:

  1. bolehla simpan sebahagian duit tu untuk belanja aku makan ICT kan 1 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..InsyaAllah..boleh..ada mana skrg?

      Delete
    2. sekarang kat shah alam lagi tapi chinese new year nanti aku balik kampung :)

      Delete
    3. ok..6ti kita keluar..aku belanja air nyiur dah la..haha

      Delete
  2. wahh masyukla wan..cptnya dah cash out

    ReplyDelete
  3. kiri kaknan sudah keluar ads.. mcm mana nak baca blog anda bro.. jgn smpai ada yang singgah nnt tak kembali kesini lagi nnt..ini hanya nasihat, jika hanya mementing kan duit adri ads itu hak anda, tapi nak pengguna kena la jaga sama..ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas teguran..sebenarnya..saya bukan nak letak semua bahagian dalam blog dengan iklan..cuma sekarang, saya tengah mencuba coding iklan. Lepas ini, saya still lagi dengan kedudukan iklan macam dulu. Apa-apa pun, terima kasih :)

      Delete
    2. sama-sama bro...owh..,jika sekadar nak cuba coding tak pela.. saya igt nak letak permenant terus..hehehe.. ok bro.. teruskan usaha bro.. insyallah anda akan berjaya.. :-)

      Delete