TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Saturday, August 3, 2013

2 jam Menunggu

Assalamualaikum

Apa yang 2 jam menunggu??..haha..hari ini hasrat aku nak gunting rambut. Nak raya dah kan..so..mesti la nak gunting rambut...baru la nampak hensem di hari raya..hensem k!!hehe..Ok, nak jadikan cerita dari pagi tadi aku usha kedai gunting area aku tinggal ni...tapi, semuanya penuh. So, bukan aku je la nak nampak hensem di hari raya..tapi semua orang.

Cubaan pertama..aku pergi kedai gunting area pekan..time tu dah ramai orang dalam kedai. Tapi, tunggu punya tunggu...hampir 2 jam menunggu..tapi..still lagi tak tiba giliran aku..customer ramai..tapi tukang gunting sorang je..memang lama la kalau nak tunggu...dah give up..start motor terus cari kedai lain pulak. Jumpa satu kedai yang selalu aku pergi gunting jugak..tapi, sampai kat kedai tu..orang menunggu sampai kat luar kedai dah..Apa lagi..aku pun terus balik rumah la..dah xde mood nak gunting rambut hari ni.

Pukul 1 tengahari tadi...mood dah ok...pergi balik kedai gunting yang aku pergi pagi tadi..sampai kat sana, orang pun still ramai dalam kedai. Tapi, tukang gunting dah ada 4 orang..So, tunggu la dalam masa 20 minit..baru la tiba giliran aku...fuhh..nasib baik boleh jugak gunting rambut hari ni...Urmm..dugaan di bulan ramadhan...

Rambut raya.. :)


2 comments: