TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Sunday, February 3, 2013

Trust Me, I'm an "Engineer"

Assalamualaikum..

Hari ni..mari idea nak tulis entry2 pasal "Engineering"...
dah hampir 6 tahun bergelar sebagai Student Engineering
so..apa salahnya kan..share2 info pasal Engineering
bak kata orang "Sharing is Caring"
tapi..aku akan lebih fokus kepada bidang "Civil Engineering"
senang cerita..bidang2 pembinaan...

Aku fokus Civil Engineering sebab aku ni Student Civil Engineering..
next sem..akan bergelar sebagai Student Final Year di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM)
dah tak sabar nak grad..hehe

Cakap pasal Civil Engineering aka bidang pembinaan
korunk jangan ingat aku belajar pasal bina bangunan je...
bidang ni merangkumi semua aspek..
semua perkara aku perlu tahu..
seperti..bangunan..tanah..air...persekitaran...n banyak lagi la..
kalau nak senarai memang banyak...
okay..tunggu entry2 aku pasal Civil Engineering
nanti..korunk akan lebih tahu mengenai bidang ni...

k..Salam....





3 comments:

  1. does ur uni ada offer petroleum engineering program? just wondering.

    all the best in future undertakings :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no..UTHM just offer engineering course such as civil, mechanical, electrical and aeronautic... maybe..Uni Techcnolgy Petronas offer petroleum engineering program..

      Delete
  2. Hello, dude. Do you wanna be a partner in a blog? Contact us at gamierfans@gmail.com.

    Our Site is www.gamier.blogspot.com

    ReplyDelete