TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Saturday, September 27, 2014

Ranking Alexa 27 September 2014

Ranking Alexa 27 September 2014
Ranking Alexa 27 September 2014

Assalamualaikum, selamat pagi dan selamat berhujung minggu. Pagi-pagi lagi dah rasa nak update entri sebab aku rasa dah lama tak update pasal ranking alexa blog aku ni. Aku update pasal ranking alexa ni time mood aku rajin je..hehe. Ok, ranking alexa blog ini pada 27 September 2014, aku rasa tak banyak berubah mana kalau nak bandingkan dengan kali terakhir aku update entri mengenainya. Kadang-kadang tiap-tiap hari jugak aku tengok nombor-nombor yang bermain-main di website alexa ni. Ada naik, ada turun. Tapi, perubahan pada setiap hari tu tak la ketara sangat. Beza sikit-sikit je.

Untuk ranking hari ini, pada ranking global berada di kedudukan 165 334, manakala pada ranking Malaysia 1261. Bagi aku dah ok tu, aku tak kisah sangat pasal ranking alexa ni. Bagi kategori pengunjung pula, terdapat 2 negara iaitu Malaysia dan Indonesia. Data indonesia ni, tak selalu keluar..kadang-kadang je. Apa-apa pun, terima kasih kepada pengunjung-pengunjung blog ini... :)

2 comments:

  1. Assalamualaikum dan singgah sabtu...wahh...tahniah yer,semoga no tu terus mengecil dan mengecil...

    ReplyDelete
  2. Dah bbrp hari alexa tak update rank.

    ReplyDelete