TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Monday, September 1, 2014

Maaf Jika Aku Tak Sempurna - Slot Akasia Terbaru 2014

Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Maaf Jika Aku Tak Sempurna
Slot Akasia Terbaru 2014

Slot Akasia terbaru yang akan menggantikan drama Rindu Awak 200% iaitu Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Ianya akan mula ditayangkan pada 2 September 2014.

Pelakon Maaf Jika Aku Tak Sempurna

Luqman- Fahrin Ahmad
Melina: Sara Ali
Zetty- Tasha Shilla
Haris- Hefny
Datin Maziah: Amy Mastura

Sinopsis Maaf Jika Aku Tak Sempurna

Melina adalah seorang gadis yang meningkat dewasa. Hidupnya penuh dengan perkara mengasyikkan hingga dia lupa dosa pahala. Sikapnya menimbulkan gundah kepada ibu bapanya.Kerana terpaksa Datuk Zakri meminta Luqman untuk mengawasi Melina. Setiap hari mereka pasti bertengkar. Kehidupan Melina dan luqman berbeza macam langit dan bumi.Wasiat Datuk Zakri kepada bapa Luqman Rashid yang mahu mereka disatukan. (Again kahwin paksa)

Walaubagaimanapun. Luqman terima Melina seadanya sebagai isteri. Dalam benci ada rindu.Mereka hidup bahagia hinggalah badai datang menguji kesabaran kedua hati.Zieta telah merancang sesuatu. Dia marah kerana Melina berjaya merampas Harith darinya. Walaupun Melina dan Luqman telah berkahwin,Harith masih menyimpan perasaan padanya.Zieta juga menyimpan perasaan pada Luqman tapi tidak dilayan.

Luqman ditangkap khalwat.Melina terlalu kecewa. Dapatkah Luqman menyakinkan Melina cintanya hanya Melina?



1 comment:

  1. Lama dah tak layan slot Akasia TV3 nie.. Drama last layan Ariana ROse .. kihkih

    ReplyDelete