TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Sunday, July 13, 2014

Ranking Alexa #6

Ranking Alexa! Rasanya, dah lama aku tak update mengenai ranking ni. Last aku update bulan April lepas. So, 3 bulan jugak la aku tak ambil berat sangat mengenainya. Hari ni, aku check Rangking Alexa blog ni..terkejut jugak aku tengok. Rupa-rupanya, ranking blog ni dah melebihi 1000. Kalau sebelum-sebelum ini, aku pernah berada pada kedudukan bawah 500. Tapi, sekarang jauh sekali nak berada dalam ranking tersebut balik. Biasa la, macam hidup kita jugak, ada naik ada turun.

Ranking Alexa

Kalau tengok ranking pada hari ini, cantik pulak nombornya 1111. Dah macam nombor phone operator celcom pulak..haha. InsyaAllah, lepas ni kena perbaiki balik ranking alexa blog ni. Berada dalam kedudukan 1000 ke bawah dah rasa awesome. Tapi, aku tak kejar mana pun ranking ni. Asalkan traffik banyak masuk sudah kat blog ni. Apa-apa pun, terima kasih kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Tanpa korunk, apa la blog ini..cewaahh...haha..dah cukup mengarut! K..salam 15 Ramadhan 1435H.

3 comments:

  1. oklah tu....leh usaha..sy ni xde dlm ranking kot haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti ada la tu..yang penting, jangan mudah putus asa.

      Delete