TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Thursday, July 31, 2014

Blog di Hari Raya

Hari ni, hari ketiga Hari Raya Aidilfitri. Rasanya, Aku tak ada lagi buat entri khas ucap selamat hari raya..hehe.. Nampak sangat blog terabai sejak beberapa hari ini. Nak buat macam mana kan, raya sakan..sampai blog pun tak ada masa nak tengok. Kalau aku buka pun, just tengok traffik je sekejap..lepas tu..terus close..hehe. Lagi pun, aku tengok traffik di hari raya ni boleh dikatakan teruk juga. Menjunam jatuh traffik. Hehe...Mesti semua orang sibuk beraya semua.

Kalau ikutkan, bukan malas nak update blog..tapi, line internet ni lembab macam siput. Lembab semacam je.. Nak buka blog pun asyik loading je..bak kata orang ganu "pas cerah tunggu loading"..hehe. So, dengan campur mood malas sikit-sikit pulak..memang tak ada la sangat entri di hari raya ni. Sory ea.. :)

Ok, hari ni baru aku nak ucap selamat hari raya kepada rakan-rakan blogger dan kepada semua pengunjung-pengunjung blog ini, "Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin"..Salam kemaafan aku pohon sepanjang perkenalan dan kalau ada salah silap harap dimaafkan. :)

No comments:

Post a Comment