TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Thursday, April 3, 2014

Jom follow Dayre

Datre Aswan Azmy

Dayre! korunk ada aplikasi sosial ini. Kalau ada, jom follow Dayre aku. Search je AswanAzmy. Mesti jumpa punya. Kalau yang tak ada lagi tu, jom daftar aplikasi sosial ini. Best jugak Dayre ni, konsepnya sama macam blog. Cumanya, ianya tersedia untuk smartphone je. Aplikasi ini boleh install untuk pengguna Android dan IOS. So, kalau pengguna Android tu, boleh download kat Playstore.

Aku pun baru je install dalam phone aku, kalau tak silap..minggu lepas. Senang je nak daftar, just guna email je. Bagi aku, dayre ni sesuai untuk menulis entri ringkas yang kita buat setiap hari. Dalam entri tersebut, boleh letak gambar, video dan banyak lagi. Memang konsep dia sebijik macam blog. Cuma ianya aplikasi sosial untuk smartphone. So, apa lagi, jom daftar Dayre. Jangan lupa follow Dayre aku.. :)

2 comments: