TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Thursday, April 10, 2014

Ini watak aku k? - Anak nombor 4

Ini watak aku k? - Anak nombor 4

Semalam, aku jumpa gambar kat atas ni kat Facebook mengenai watak untuk anak nombor 1, 3, 4 dan 6. Bagi aku, watak aku tak la sama 99.9% macam kriteria kat dalam gambar tu. Ni aku nak komen sikit watak aku yang betul berbanding kriteria yang ada kat gambar tu.
  1. Aku degil nak mampus atau keras kepala!..haha..yang ni 80% tak sama. Degil tu memang la ada jugak, tapi tak la sampai degil nak mampus..kikiki
  2. Part muka ni, malas nak komen..cute k aku?..wakaka..poyo je..
  3. Kriteria nombor 3 ni, urmm..ada la sikit-sikit kot... :)
  4. Cepat touching!..rasanya..memang ada perasaan tu..tapi, aku tak pernah tunjuk kalau aku ada terasa hati dengan orang atau kawan-kawan. 
  5. Kriteria nombor 5 ni, entah..no komen..biasa-biasa je aku ni..
  6. Yang nombor 6 ni memang betul 99.9% sebab aku tak pernah tunjuk perasaan sedih aku kat orang. Buat cool je walaupun dalam hati hanya Allah sahaja yang tahu sedihnya..
  7. Kriteria nombor 7 ni memang kawan-kawan selalu cakap kat aku. Dia cakap, masa belum kenal dulu..pendiam je watak aku ni..tapi..bila dah kenal..aku la yang paling kecoh. Aku pun akui dengan sikap aku yang ni, kalau orang yang aku tak kenal..memang aku kurang bercakap. Cakap pun, macam-macam tu je..kalau dia tanya A..aku jawab A..hehe
  8. Adesss..part muka lagi..malas nak komen..!
  9. Kriteria nombor 9 ni, rasanya tak lagi kot.. tak tahu la untuk masa kehadapan nanti.
  10. Untuk kriteria nombor 10 ni..seperti aku terangkan nombor 6 tadi..aku ni memang susah nak tunjuk perasaan aku kat orang lain. 
  11. No komen..!
  12. Aku memang tak ada sikap panas baran. setahu yang aku rasa la..tak tahu la orang lain anggap aku macam mana.
  13. Kaki gaduh! yang ni memang tak masuk akal. Seumur aku, tak pernah lagi aku bergaduh dengan orang. Kalau gurau-gurau gaduh tu ada la..
Tu je la yang aku nak komen, kesimpulan yang dapat dibuat (perghh..ayat macam nak buat report FYP je) bila dibandingkan sikap sebenar aku dengan gambar kat atas tu cuma 50% je kot yang sama. :)

9 comments:

  1. kebiasaan, semua nih dh dicampur2 kot..huhu

    ReplyDelete
  2. Cik akak anak no.4 gak.
    Senyum 2 je eh hihi

    ReplyDelete
  3. kinah no 1 hmmmm no komen hehhe

    ReplyDelete
  4. fae x interested sangat kalo bab nliai personaliti ne hehe

    ReplyDelete
  5. sama la kita pon no 4 gak tapi errrr... sikit2 macam ada yang sama la :)

    ReplyDelete
  6. 4-6-7-10-11-12 yg pling ketara 11..hahaha

    ReplyDelete
  7. Anak ke-4 jugak :D
    1 2 5 6 dan 12. Haha agak agak je XD

    ReplyDelete