TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, February 11, 2014

Macam skema je!

Cuaca sejuk dah kembali pergi..cuaca panas pulak menjelma. Sejak 2 3 hari ni..cuaca di Kuala Terengganu panas terik. Tapi, kadang-kadang langit gelap macam nak hujan..tapi tak hujan pun. Gelap sekejap je, lepas tu kembali panas terik balik. Yang pasti, dah lama tak hujan di bumi Kuala Terengganu. 


Ok, kembali kepada tajuk entri..macam skema je!. Haa..apa yang skema..tengok gambar kat atas ni..macam muka budak skema tak?..hehe..Dah lama tak ambil gambar passport. Tahun lepas dah ambil untuk kursus kahwin..tapi, muka kat gambar tu lagi la skema. Sebab tu pergi ambil yang baru tengahari tadi.

Motif sebenar ambil gambar passport baru ni untuk letak di resume. Lepas ambil borang pemohonan cikgu sandaran di Pejabat Pendidikan Daerah Kuala Terengganu tadi..terus pergi kedai gambar untuk ambil gambar passport yang baru. Di borang pemohonan memerlukan satu keping gambar passport..sebab tu terfikir nak letak gambar yang baru. Kalau tak, memang tak ambil jugak gambar yang baru.

p/s: Skema tak muka kat gambar tu? :P

12 comments:

  1. macam hensem jer....macam kacak jer......he3

    ReplyDelete
  2. confirmlah kena skema tau..hehehe..okaylah hensem dah tu :)

    ReplyDelete
  3. parah adik akak yang seorang nie...kalu dapat cikgu sandaran tu....
    ngan budak sekali minat..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tak kan sampai macam tu cik akak.. :)

      Delete
  4. Biasalah, selalunya gambar pasport biarlah nampak baik sikit.

    ReplyDelete
  5. Ok la tu bro sebab nampak ada senyuman.. Setengah org tak senyum langsung..

    ReplyDelete
  6. mmg pun ..hehe..tp nice :)

    singgah sini lg..hehe :)

    ReplyDelete