TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, January 28, 2014

Robocop 2014 di pawagam 30 Januari 2014

Robocop

Filem Robocop 2014 mungkin juga merupakan filem yang ditunggu-tunggu oleh penggemar filem Hollywood. Ianya mengisahkan tentang sebuah kota yang penuh dengan kejahatan pada tahun 2028. Alex Murphy adalah seorang anggota polis yang mengalami luka parah akibat letupan kereta di hadapan rumahnya. Akibat daripada kejadian itu, beliau kembali ke skuad polis berperanan sebagai cyborg yang bernama Robocop dengan kenangan lalu selalu menghantuinya. Filem ini akan tayangan di pawagam bermula pada 30 Januari 2014 ini di seluruh pawagam termasuk di Malaysia.

Trailer Robocop 2014


7 comments:

  1. ingatkan diaorang dah tak nak buat lagi dah cerita robocop...rupanya ada lagi... agak2 best tak ni??? he he he....

    ReplyDelete
  2. yeahhhh mengimbau masa sekolah rendah dulu...
    mesti pergi tengok nanti kat alamanda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la..ingat cerita ni zaman kecik2 dulu

      Delete
  3. wahhhh x saborr den nak tgok cter nieee....jommm serbuuuu panggung wyg hehe.....!!!

    ReplyDelete
  4. Petang niw En.tUnang ajAk tgOk ciTa niw at queen's bay maLl..yahooo .bEstnyee :) harap2 cita ny tak mEnghampAkan r .. :*

    ReplyDelete