TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Thursday, January 23, 2014

Nuffnang dah kecewa

Nuffnang,

Setelah aku madukan Nuffnang selama 3 hari lepas, akhirnya dia tarik keistimewaan yang diberikan selama ini kepada aku. Sekarang, status akaun Nuffnang aku "Non-Glitterati". Nuffnang dah kecewa dengan kesetiaan aku kepadanya selama ini. Maafkan aku cik Nuffnang..hehe.. Tak apa, walaupun bukan dalam status ahli istimewa, aku still lagi letak cik Nuffnang ni dalam blog aku. Tak nak la cerai terus, kesian jugak kat cik Nuffnang. 

Sekarang ini, ada jenis iklan dalam blog ini iaitu Nuffnang, Innity dan Komli. Tetapi, kadang-kadang..aku ada letak jugak banner 8Share dalam blog ini. Tapi, tak selalu..biasanya, 8share banyak aku share iklan kat laman Facebook. Innity dan Komli adalah pendatang baru dalam blog ini, sebab mereka la cik Nuffnang merajuk dan kecewa. Sekarang ini, dalam proses penyesuaian diri bagi iklan-iklan dalam blog ini. Harap, semua jenis iklan yang ada dalam blog ini ok.

p/s: bila check cik Nuffnang nak sampai ni..

14 comments:

  1. Sampai hati ko kecewakan Nuffang.. Haha.. (Just kidding)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro eraz tak nak menduakan Nuffnang jugak k..haha

      Delete
  2. dah byk tu earning tak cashout lagi ke wan..cian en.nuffnang kena duakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulan lepas dah cash out..still tunggu check sampai lagi ni..hehe

      Delete
  3. hahaha...cik akak dah terima duit nuffnang dah....60 hari lebih baru dapat..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. urmm..lama jugak..2 minggu lepas wan dah tanya nuffnang..dia cakap 14hb 2 nanti..

      Delete
  4. cepat je nuffnang detect ya bro..trus tkar status :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal..cepat je tahu dia dah dimadukan..hehe

      Delete
  5. Kita pon nak mencuba pasang komli gak tapi masih bersabar sebab traffic masih ciput, so sabar jela ngan nuffnang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa, try je mohon dulu dengan Komli..mana la tahu kot2 dapat..

      Delete
  6. Cepat jer dia detect, terus hilang status geligeli :)
    Jom Join Bloglist Malaysiatercinta.com

    ReplyDelete
  7. Ohh ... banyaknya bro dapat income dari nuffnang tu...
    mimpitidur.blogspot.com

    ReplyDelete