TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Sunday, September 8, 2013

Dah sampai di UTHM


Assalamualaikum..Alhamdulilah..selamat sampai di bumi Batu Pahat, Johor. Perjalanan yang mengambil masa selama hampir 9 jam. Semalam bas bertolak lambat sedikit..oleh kerana kebanyakkan student2 U balik kampus masing-masing semalam..so..Keadaan di Terminal Bas Majlis Bandaraya Kuala Terengganu semalam agak sesak. Semalam, Wan terperangkap dalam jem hampir setengah jam lebih. Dengan keadaan hujan yang lebat semalam..parking pun full disekitar terminal..memang kalut jugak la..

Bas bertolak pukul 9:45 pm..dan sampai di Terminal Bas Batu Pahat pada pukul 6:30 pagi. Agak terlewat sedikit..biasanya, pukul 5 pagi dah sampai dah. Lepas tu pulak, kena tunggu teksi untuk pulang ke rumah sewa. Lama la jugak..sampai di rumah sewa dalam jam 7:45 pagi..

Masuk je rumah sewa..urmm...sedih tengok..kotor sangat rumah..macam 2 tahun tinggal rumah..padahal 2 bulan je...Dengan keadaan pening-pening disebabkan duduk dalam bas semalam..terpaksa la cuci jugak rumah sewa ni..hampir 2 jam kemas..tu pun tak siap lagi ni..sambung lepas zohor nanti la pulak. Dah tak larat dah..nak tidur dulu... :)

9 comments:

  1. gud luck and all the best ye... orang bujang kena rajin buat kerja rumah... hihihi...

    ReplyDelete
  2. nsib baik lah fae tinggal di hostel. tau kemas bilik sendiri je. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kalau duk hostel jaga bilik je la..

      Delete
  3. Rajin-rajin kemas supaya rumah nampak kemas dan bersih.

    ReplyDelete
  4. baguslah bersih rumah..kadang2 orang bujang pemalas sikit kikiki

    ReplyDelete