TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, September 24, 2013

CPUV ke-7 dari Nuffnang - SENHENG / SEN Q - Plant A Tree

Assalamualaikum.. Selamat malam..Tadi, buka blog..terlihat satu iklan baru di bahagian sidebar blog. Apa lagi..terus check akaun Nuffnang. Mana la tahu, kot2 dapat cpuv baru dari cik Nuffnang. Alhamdulilah, iklan yang Wan maksudkan itu memang cpuv terbaru yang diberikan oleh cik Nuffnang. Rezeki betul bulan September ni, untuk bulan ini sahaja..dah 5 cpuv yang menyinggah..


Ok, cpuv ke-7 ini dari  SENHENG / SEN Q iaitu campaign "SENHENG / SEN Q - Plant A Tree". Campaign ini adalah contest untuk mencari 6 orang pemenang dalam satu kempen "I Want A Tree In Ulu Segama Sabah". Syarat untuk join contest ini sangat mudah, hanya share info berkaitan kempen ini di timeline Facebook anda. Untuk keterangan lanjut berkaitan kempen ini. Boleh klik iklan seperti gambar diatas.

Sekarang, ada 5 cpuv dalam status On Going dalam akaun Nuffnang Wan. Terima kasih kepada Nuffnang dan  SENHENG / SEN Q untuk cpuv kali ini kerana diberi kepercayaan kepada blog Wan untuk mengiklankan iklan mereka di blog Wan.

Kepada rakan-rakan blogger..kalau jumpa iklan ini, FordEscape-Teaser, British Council dan Digi Prepaid Project Zoom..Jangan lupa klik ea..Terima kasih semua.. :)




5 comments:

  1. salam minta respon yee http://fanficies.blogspot.com/2013/09/hello-player-im-back.html

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki betol...:)
    klik tabungan

    ReplyDelete
  3. tahniah...dah klik tabung...jangan lupa singgah blog kami pula.

    ReplyDelete
  4. tahniah wan... samalah kita.. hihi...

    mama klik sini, supaya bertambah2 pendapatan wan..

    ReplyDelete
  5. syukur rezeki blog kan :)
    sy tolong klik ya

    ReplyDelete