TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Sunday, September 22, 2013

CPUV ke-6 dari Nuffnang - British Council

Assalamualaikum..Selamat pagi rakan-rakan blogger...Alhamdulilah, hari ini dapat satu lagi cpuv dari Cik Nuffnang. Bermurah hati betul Cik Nuffnang minggu ini sebab 2 cpuv dalam masa satu minggu. Semalam dapat..hari ini pun dapat..yang belum baca pasal cpuv ke-5..boleh baca SINI.


Ok, cpuv ke-6 ini dari campaign "British Council". Iklan ini adalah untuk memaklumkan mengenai satu event pameran pendidikan iaitu  "Education UK Exhibition 2013" yang akan diadakan pada 5 & 6 Oktober 2013 di Level 3, Grand Ballroom, the Kuala Lumpur Convention Centre. Untuk maklumat lanjut mengenai pameran pendidikan ini, boleh klik iklan seperti gambar diatas.

So, sekarang ini..ada 4 cpuv yang dalam status On Going. Terima kasih banyak kat Cik Nuffnang dan pihak British Council yang memberi kepercayaan kepada blog ini untuk mengiklan iklan mereka. Dan tak lupa, kepada rakan-rakan blogger..kalau jumpa iklan ini, FordEscape-Teaser dan Digi Prepaid Project Zoom..Jangan lupa klik ea..Terima kasih semua.. :)



9 comments:

  1. Boleh tak share cmne ek nk dptkan cpuv?xpndaii la iman ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan pun bukan pro sangat dalam nak dapatkan cpuv ni..tapi, yang Wan selalu buat..selalu hantar tiket kat Nuffnang dan update survey..

      Delete
  2. salam...aq buat contest...spe free jom join segmen aq ni
    http://izzriidris.blogspot.com/2013/09/segmen-bloglist-izzri-idris_21.html

    ReplyDelete
  3. tahniah, time cpuv tgh banyak ongoing ni lah kena rajin update entri dan buat story yang best2.Sebab masa ni nuffnang kira UV yg datang ke blog kita, kalau banyak UV, maka banyak earning yang akan kita..erkk awak dapat..hee.teruskan usaha berblog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..sekarang ni cuba memperbanyakkan entri yang best2..terima kasih atas nasihat yang diberikan.. :)

      Delete
  4. wah! tahniah wan.. mama pun dapat juga tau.. mari sama-sama kita meningkatkan earning kita...

    ReplyDelete