TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Saturday, September 21, 2013

CPUV ke-5 dari Nuffnang - Ford MCA Launch

Assalamualaikum..Selamat petang..huh..penat baru balik dari shopping..melayang banyak jugak duit hari ini. Dah 2 minggu berturut-turut pergi shopping..hehe..Ok, tadi..terdetik hati nak buka akaun Nuffnang..Alhamdulilah..rupa-rupanya ada CPUV terbaru yang menyinggah. CPUV ke-5 ini dari campaign "Ford MCA Launch". Tapi, ada satu yang pelik di list CPUV akaun Nuffnang Wan..sebab ada satu campaign "Xaxis ROS #0106"..kalau ikutkan ianya adalah cpuv ke-4..tapi Wan tak review pasal cpuv tu..sebab..muncul dengan status dah credited..lepas tu..start date 22 julai 2013..padahal sebelum-sebelum ni check tak ada pun dalam list.Urmm..biarkan je la..Ok, sekarang ni ada 3 cpuv dalam status on going.


Nak cerita sedikit pasal cpuv ke-5 ni. Cpuv ini dari syarikat pengeluar kenderaan terkenal iaitu Ford. Campaign dari Ford ini adalah bertujuan untuk memperkenalkan model kenderaan terbaru mereka iaitu Ford Fiesta. Terdapat 2 buah model Fiesta iaitu 1.5L Fiesta Sport dan 1.5L Fiesta Titanium. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai model terbaru Ford ini, klik la iklan Ford tu ea..

Tak lupa juga, kalau jumpa iklan Escape-Teaser dan Digi Prepaid Project Zoom klik jugak ea. Apa-apa pun..terima kasih kepada Nuffnang dan Ford kerana sudi memilih blog Wan untuk mengiklan iklan mereka.. :)



7 comments: