TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, August 27, 2013

Blogger Aswan Azmy ada 2 orang kembar!

Salam..percaya tak..blogger Aswan Azmy ada 2 orang kembar..haha..so,jangan terkejut la kalau yang belum tahu. Kami bertiga...kalau jalan bersama, mesti orang akan pandang kami macam tengok hantu...dengan reaksi muka dia orang yang tengok tu..memang lawak..muka kepelikan pun ada...muka terkejut pun ada...hehe..Lepas dia orang tengok tu, mesti dia orang akan bagi tahu kawan-kawan dia orang yang lain suruh tengok jugak.. Selalu dia orang akan cakap macam ni "tengok dia orang bertiga tu, muka dia orang sama la..dia orang kembar k?" ok..ni gambar kami bertiga...



Macam mana, ada nampak macam kembar tak? jangan buat muka kehairanan pulak...anda tidak bermimpi..hehe...adakah reaksi anda macam dia orang yang tengok kami bertiga tu?...hehe..harap-harap tak la...Nak tahu perkara sebenar. Tunggu entri selepas ini. Cuba korunk teka, adakah kami betul-betul kembar tiga?

p/s: kalau confius..sila klik gambar tu untuk besarkan..tengok betul2...hehe

7 comments:

  1. ensemmm laaa...abang bertiga niii.....

    ReplyDelete
  2. hahaha,,maybe sebab tinggi lebih kurang ditambah dengan janggut sejemput tu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi..antara kami bertiga..ada 2 orang yang betul2 kembar

      Delete
  3. ".. adakah kami betul-betul kembar tiga?"jwpnnye x kn?..sebab janggut xsame pjg..kah3..[padehal da tgok en3 lagi satu..huhu]

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kalau belum tengok..apa jwpnnya..haha

      Delete