TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Saturday, July 20, 2013

Ayah Aku Rindu Padamu

Ayah aku rindu Padamu- Mawi

Hargailah dan sayangilah kedua ibu bapa selagi mereka masih ada di dunia.bagi yang sudah tiada,perbanyakkan amal ibadat dan sedekahkan al-fatihah setiap hari kepada mereka..


Lirik Lagu



Ayah aku rasa sunyi 
sejak kehilanganmu di dunia ini 
di saatku 
meniti kejayaan ini

 Ayah aku menyanjungi 
jasamu yang terlalu agung buatku 
tak dayaku membalas 
jasa dan budimu 

Tanpa kamu 
hilanglah haluan hidupku 
terasa siksanya di jiwa ini
 Tak dapatku membalas jasamu 
di dunia ini

Di pagi raya 
kupohonkan kemaafan 
keinsafan 
Ku doakan agar rohmu 
Dicucuri rahmat Ilahi 
Oh Ayah... 

 Tanpa kamu
 hilanglah haluan hidupku 
terasa siksanya di jiwa ini 
namun aku tetap redha 
apa yang mendatang 

 Ayah aku menyanjungi 
jasamu yang terlalu agung buatku 
di hari raya ini 
ku merindui mu

No comments:

Post a Comment