TERKINI DI ASWAN AZMY BLOG

Tuesday, June 18, 2013

Maafkan Saya!!!

Assalamualaikum

Untuk menghilangkan sedikit kebosanan ulangkaji untuk Final Exam yang belum habis-habis lagi..terasa pulak nak melepaskan kebosanan tersebut dengan create post ni..bukan apa..dah lama tak post entry kat blog ni..kalau dah mari mood nak menulis entry..so layan je la...

Entry ini ditujukan kepada semua kawan-kawan blogger..
MAAF..!
bukan apa..dah lama tak tegur-tegur korunk semua...
korunk jangan salah faham pulak..bukan sombong..tapi..masa tak mengizinkan...
So....

MAAFKAN SAYA..!
kerana dah lama tak tegur korunk-korunk semua..

MAAFKAN SAYA..!
kerana dah lama tak komen mengomen entry2 korunk..

MAAFKAN SAYA..!
 kerana dah lama tak join segemen2 korunk yang gempak2 tu..
insyaAllah..lepas final exam nanti..wan akan luangkan masa untuk join segmen2 korunk
(so..siapa yang create segmen tu..jangan lupa tingglkan link segmen korunk kt komen entry ni...nanti wan akan cuba support segmen2 korunk)

MAAFKAN SAYA..!
kerana dah lama tak jalan-jalan kat blog korunk..
(mesti blog2 korunk dah banyak perubahan sekarang)



InsyaAllah..lepas Final Exam ni..wan akan cuba aktifkan balik blog ni...jangan lupa doakan wan supaya dipermudahkan untuk Final Exam kali ni... :)

No comments:

Post a Comment